• Samenwerken als team
    Samenwerken als team Wij ondersteunen u met kwaliteitsoplossingen, door mee te denken en met prettige ondersteuning
  • Wij luisteren
    Wij luisteren Wij ondersteunen u met ICT-techniek die toepasbaar is in uw situatie.

Referenties

  • logo jbz

    Urologen

    De tweede versie van de succesvolle website voor het Centrum voor Urologie, nu met talloze efficiënte formulieren en veel bezoekers.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

icon applicura roosterplanning

Roosterplanning voor afdelingen

Ontstaan uit de praktijk en afgestemd op uw afdeling. Met on-line roosterwensen. Verdeel het werk correct en snel waardoor het rooster beter en prettiger is.

Roosterplanning

icon applicura formulieren

Medische formulieren

Uw innovatieve zorg biedt u on-line, efficient en patiëntvriendelijk aan met online medische formulieren voor bijvoorbeeld intake, anamnese, behandeling.

Medische formulieren

icon applicura websites

Website voor uw afdeling

Communiceer zelf de speerpunten en aandachts gebieden van uw afdeling. Zorgvuldig en eerlijk en met on-line medische formulieren via het patiëntenportaal.

Websites

medischcontact logoIn de Medisch Contact no. 26 van 1 juli 2010 schrijft redacteur Ingrid Lutke Schipholt van Medisch Contact over artsen die zich afficheren op internet. Aan dit artikel werkten ondermeer uroloog Rob Schipper van het Centrum voor Urologie en Gerard Verheij van Applicura (Applicura) mee. Juist met websites om patiënten correct te informeren zijn artsen niet weerloos tegen negatieve publiciteit.

 

mc-26Door op internet te laten zien waar ze voor staan kan de medisch specialist zijn patiënt betrouwbaar en integer informeren. En dat wil de patiënt! Want een site voor medisch specialisten wordt goed gevonden door patiënten die rondsnuffelen op internet en hun klacht in Google intypen. En dan hebben medisch specialisten liever dat die patiënt op hun eigen site terecht komt dan op sites waar patiënten over de meest verschrikkelijke ziektes schrijven en elkaar nog angstiger maken.

De medisch specialist wordt op een ziekenhuis-website vaak te ver weggestopt tussen alle andere informatie. Het ziekenhuis moet namelijk veel meer belangen behartigen en bij de website van de medisch specialist zelf kan de patiënt snel terecht voor gerichte informatie en de behandeling van zijn of haar klacht.

Meer informatie over websites voor artsen

Lees hier het complete artikel op de website van Medisch Contact kunt u het gehele artikel lezen (vereist inloggen op de website van Medisch Contact) of lees hier het gehele artikel (PDF-formaat)

ict oplossingen

Login